utorok 2. apríla 2013

BAND


3. časť
Konečne sme prišli red náš nový dom. Bol oveľa väčší ako náš starý. Izby boli zväčša prázdne, zariadená bola iba kúpeľňa s kuchyňou a obývačkou. Vspálni bola zatiaľ iba posteľ."Žabka dneska budeš musieť spať na gauči, zajtra pôjdeme nakúpiť zvyšok nábytku," povedal mi oco.

Vošli sme do 1. obchodu s farbami. Ja som si vybrala krikľavú zelenú. Kým sa mama s ocom dohadovali na zvyšných farbách, ja som skočila do bazáru. Našla som tam staré, obrovské rádiá, polovica nefunkčných ale zato za skvelú cenu. Z predavačom sme sa dohodli že ich beriem všetky + jedno čo funguje ( nemohla som odolať, hneď som si spomenula na Let's Dance a tú úužasnú stenu xD). Mama ma zato skoro zabila. Medzitým mi kúpila aj obliečky, police atď. 

Obliekla som si staré tričko a vymaľovala som si izbu aj šatníkom. Voľnú som nechala jednu stenu, kde pôjdu rádiá a oco najal zopár ľudí, ktorý nám pomáhali podávať nábytok na miesto. Celý deň sa iba maľovalo a prenášal nábytok. Moja izba už bola hotová. "mami idem!"" A kde Jessie?"
"Iba sa prejsť po okolí a tak, keby niečo mám v iPhone GPS neboj sa nestratím sa," a skôr ako mohla mama protestovať už som bola na ulici. Išla som rovno na Millenium štadión. OMG! O týždeň tu hrá Montreal s Cardiff !!! Hneď som kúpila dva lístky. Ako som išla domov, niekoho som zhodila na zem. "
Prepáč nechela som"
 "Daj odo mňa ruky preč !," zvreskla ,"ale odpúšťam ti, pretože si nová a zrejme nevieš kto som." 
"A kto si ak sa smiem spýtať ?" 
"Taká opovážlivosť ! Som najpopulárnejšie divča na športovej škole volám sa Naomi a s takými ako ty sa nebavím" a odišla preč. Táto pipka má chodiť na rovnakú školu ?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára