utorok 2. apríla 2013

BAND

2.časť

"Nič mami, všetko je úplne super!"

"Jessie, prečo potom vrieskaš?!" Vybehla som z izby a silno som mamu objala. 
"Si tá najlepšia mama na svete"
"To je tá najsamlepšia škola, aká môže byť!" Mama sa na mňa usmiala: "som rada že sa ti páči, ale teraz šup šup dojesť raňajky a rýchlo sa pobaliť kufre už máš v izbe." 
Rýchlo som do seba natlačila raňajky a začala sa baliť. 
" Jessie," zakričal oco,"z domu ideme už o 8"
"Dobreeeee!" 
Dobalila som si veci a prišiel čas na Cd's. Moje naj cedečká som si okamžite zbalila a ostalo mi miesto iba na jedno cd. Zo zvyšných som si so zatvorenými očami vybrala 2: Cheryl Lloyd a 1D. Aj keď som nepoznala 1D, Cheryl moc nemusím, takže bolo rozhodnuté. Kým som sa zbalila boli 3 a pri dverách už stáli Sarah a Tanja. 
"Čaute baby," povedala som im keď som otvorila dvere. Vyšli do mojej izby.
 "Dnes sa sťahujeme," povedala som im. Ich reakcia bola presne tatká ako som čakala.
"A kde? Ukažeš nám školu? Akú budete mať teraz adresu ??..." a aj keď hrdinsky zadržiavali slzy, všimla som si ako sa im oči lesknú.
"Ideme do Walesu, presnejšie do Cardiffu a budem chodiť na športovú školu." 
"Jessie to je super, vždy si to chcela!, dufam že ostaneme v kontakte a budeš nám volať cez skype každý deň.." ledva čo to dopovedali obidve sa premenili na ľudské fontány. Nakoniec sme sa rozlúčili. Oco naložil kufre do auta a vyštartovali sme. Nasadli sme do lietadla a o chvíľu sme už boli v Cardiffe. Z okna som sa kochala pohľadom na obrovský štaduón a predstavovala som si ako tam sedím aj s ocom a sledujeme futbal. Kiežby to bolo reálne ... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára