streda 27. marca 2013

BAND

1.časť

,,Jessie!! koľkokrát ti mám ešte povedať aby si zišla dole, musíme ti ocom niečo dôležité povedať!´´
 zakričala na mňa mama už možno 10 raz. Zišla som dolu po schodoch 

"no čo je také super dôležité, že som musela o 11 vyjsť z postele ??


 Jessie," začal otec " sťahujeme sa do Cardiffu, je to na juhu Walesu v Británii." 


"Ocí, toto mi nemôžete urobiť!! Mám zu všetky kamarátky a máme tu rodinu, čo budeme na navštevy chodiť z Walesu do Montrealu ?? a čo moja škola?" povedala som so slzami v očiach. 


,,A Chacha tu má priateľa!"


"Pozri Jessie, Charlotte má už 18 a prácu, takže zostáva. Školu si môžeš vybrať sama a kamarátov si tam nájdeš. Zajtra o 9 večer nám letí lietadlo"


"Ale otec!" "Žiadne ale! Odchádzame o 9 a viac sa o tom baviť nebudeme." 


S plačom a naštvatá som vybehla hore a zabuchla za sebou dvere. Emme, Tanji a Sarah som napisala na fb nech zajtra o 3 pridu do nás, že im musím niečo povedať. Potom som sa hodila do postele začala som plakať do vankúša, ale bola som taká unavená, že som zaspala. Ráno som sa zobudila na to, ako mama klope na dvere. 

"Zlatko? Viem že to nie je teraz najvhodnejšie, ale bola by som rada keby si si to pozrela," povedala a nechala mi na stole raňajky a nejaké papiere. Po polhodine, keď som sa konečne prinútila prehltnúť aspon lyžicu cornflakesov, som si pozrela tie papiere...
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa""Jessie si v poriadku ?" 


Jessie :)




Tak tu máte prvú časť jedného z príbehov postupne budem pridávať aj ostatné a po každej časti napíšem niečo o jednej z postáv :D

HOPE YOU LIKE IT!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára